Kompleksowe rozliczenia księgowo-kadrowe 50% taniej

Dodane Niedziela, 29 Maja 2016, 14:02:40, ID ogłoszenia: 1639
Do negocjacji
Kompleksowe rozliczenia księgowo-kadrowe 50% taniej
Wyświetleń: 667

Opis ogłoszenia

Nowa działalność?Potrzebujesz księgowej? 50% taniej!

Przez pierwsze 3 miesiące prowadzenia księgowości zapłacisz aż o 50% taniej!

Kompleksowe, profesjonalne usługi księgowo-kadrowe. Księgi handlowe, książka przychodów i rozchodów(KPiR), ryczałt, ZUS, VAT, PIT, CIT, deklaracje, rozliczenia, rejestracja i likwidacja firm, doradztwo podatkowe, kadry i płace. Wsparcie przy kontrolach US i ZUS, w decyzjach finansowych, w pozyskiwaniu funduszy na bieżące i dalekosiężne plany finansowe, zmniejszenie kosztów firmy.

Przykładowy cennik KPIR :
do 5 dokumentów 50 zł netto
do 10 dokumentów 70 zł netto
do 20 dokumentów 90 zł netto
do 30 dokumentów 100 zł netto
do 40 dokumentów 120 zł netto
do 50 dokumentów 140 zł netto

Powyżej 50 dokumentów cena ustalana indywidualnie.

Rozliczenie pracownika 20 zł netto/ za 1 pracownika

Przykładowy cennik pełnej księgowości :
do 10 dokumentów 400 zł netto
do 20 dokumentów 450 zł netto
do 30 dokumentów 500 zł netto
do 40 dokumentów 550 zł netto
do 50 dokumentów 600 zł netto

Powyżej 50 dokumentów cena ustalana indywidualnie.

Rozliczenie pracownika 30 zł netto/ za 1 pracownika

Serdecznie zapraszam do współpracy – dyspozycyjna, sumienna księgowa z wieloletnim doświadczeniem z ubezpieczeniem OC (lokalizacja- Śląsk)

Opis ogłoszenia

Nowa działalność?Potrzebujesz księgowej? 50% taniej!

Przez pierwsze 3 miesiące prowadzenia księgowości zapłacisz aż o 50% taniej!

Kompleksowe, profesjonalne usługi księgowo-kadrowe. Księgi handlowe, książka przychodów i rozchodów(KPiR), ryczałt, ZUS, VAT, PIT, CIT, deklaracje, rozliczenia, rejestracja i likwidacja firm, doradztwo podatkowe, kadry i płace. Wsparcie przy kontrolach US i ZUS, w decyzjach finansowych, w pozyskiwaniu funduszy na bieżące i dalekosiężne plany finansowe, zmniejszenie kosztów firmy.

Przykładowy cennik KPIR :
do 5 dokumentów 50 zł netto
do 10 dokumentów 70 zł netto
do 20 dokumentów 90 zł netto
do 30 dokumentów 100 zł netto
do 40 dokumentów 120 zł netto
do 50 dokumentów 140 zł netto

Powyżej 50 dokumentów cena ustalana indywidualnie.

Rozliczenie pracownika 20 zł netto/ za 1 pracownika

Przykładowy cennik pełnej księgowości :
do 10 dokumentów 400 zł netto
do 20 dokumentów 450 zł netto
do 30 dokumentów 500 zł netto
do 40 dokumentów 550 zł netto
do 50 dokumentów 600 zł netto

Powyżej 50 dokumentów cena ustalana indywidualnie.

Rozliczenie pracownika 30 zł netto/ za 1 pracownika

Serdecznie zapraszam do współpracy – dyspozycyjna, sumienna księgowa z wieloletnim doświadczeniem z ubezpieczeniem OC (lokalizacja- Śląsk)